Frågor & svar



Måste jag rapportera in min mätarställning?
Nej, vi samlar in data från maskinerna per automatik.

Var hittar jag drivrutiner till maskinerna?

Klicka här för att komma till Kyoceras drivrutiner!

Levererar ni i hela landet?
Ja, det gör vi.

Var har ni servicetekniker?
Vi har tekniker välspridda i hela landet.
Inställelsetiden är 8 timmar.
Om du har problem med din lösning kan du göra en felanmälan här eller kontakta oss på telefon.

Kan man få se på skrivarna eller få en demonstration av lösningarna?
Ja, självklart. Vi visar gärna våra produkter och lösningar.
Om du vill klämma och känna på hårdvaran så bokar vi gärna upp en tid för demonstration.
Mjukvarulösningarna kan visas på plats hos er.

Kan ni erbjuda era lösningar i flera länder?
Ja, det kan vi. Att göra landsöverskridande leveranser och installationer kräver mycket erfarenhet och kunskap, något vi har samlat på oss. Vi vet hur man gör. Kontakta oss så berättar vi mer!

Vi är intresserade av att byta till er men vi sitter redan med ett avtal. Kan vi göra något?
Ja, det kan vi.
Vi har en tillväxtstrategi och vi är beredda att göra en ekonomiskt utmanande affär då vi arbetar långsiktigt med våra kunder.