Who you gonna call?


Behöver ni hjälp med IT-relaterade problem? Låt era användare ringa direkt till oss.
Vi tillhandahåller support via telefon, e-post, via fjärrverktyg samt på-platsen.

Med marknadens mest avancerade verktyg kan vi tillhandahålla fjärrsupport som löser era problem snabbt och effektivt. Samtliga ärenden hanteras via vårt ärendehanteringssystem vilket innebär att ni kan se status på era ärenden. 

Vår IT-supporttjänst finns i tre varianter, Small, Medium samt Large.
Supportavdelningen hanterar alla möjliga IT-relaterade problem som ni stöter på.
Användare kan ringa in till supporten vardagar mellan kl. 08:00 – 17:00.

Support i världsklass
  • Vi hjälper era användare
  • Erfarna tekniker och konsulter
  • Support via TeamViewer
  • Support via telefon
  • Support via RMM-applikation
  • Microsoft-partner
  • MAC-support

Inga krångliga avtal eller långa bindningstider!


Vi förstår att era behov kan förändras över tid. Därför har vi inga bindningstider.
Ni kan enkelt ändra lösning eller välja att avsluta ert paket.
Smallpaketet har ingen uppsägningstid.
Medium- och Largepaketet har endast 3 månaders uppsägningstid.

–Vi tar fram tjänster som vi själva hade valt för vår verksamhet.