Behöver ni hjälp med IT-relaterade problem? Låt era användare ringa direkt till oss.
Vi tillhandahåller support via telefon, e-post, via fjärrverktyg samt
på-platsen.
Med marknadens mest avancerade verktyg kan vi tillhandahålla fjärrsupport som
löser era problem snabbt och effektivt. Samtliga ärenden hanteras via vårt ärendehanteringssystem vilket innebär att ni
kan se status på era ärenden.
Vår
IT-supporttjänst finns i tre varianter, Small, Medium samt Large.
Supportavdelningen hanterar alla möjliga IT-relaterade problem som ni stöter
på.
Användare kan ringa in till supporten vardagar mellan kl. 08:00 – 17:00.
Vi förstår att era behov kan förändras över tid. Därför har vi inga bindningstider.
Ni kan enkelt ändra lösning eller välja att avsluta ert paket.
Smallpaketet har ingen uppsägningstid.
Medium- och Largepaketet har endast 3 månaders uppsägningstid.
–Vi tar fram tjänster som vi själva hade valt för vår verksamhet.
Är ni ett non-profit eller utbildningsföretag? Läs mer här
- Technix levererar smarta lösningar till smarta företag -
© 2024 Technix IT AB
• Kvarngränd 4, 131 31 Nacka
• Södra långgatan 21D, 169 59 Solna • Gustaf Werners gata 8, Göteborg